7 Ağustos 2008 Perşembe

Özledim demek mi zor olan….

Öylesine severek kanımsadığım bir hayatım olduğunu fark ettim ki zaten bu aralar bir farkında lık halinde geçiriyorken hayatımı üzerime çöken iyimserlik havası arasında hüzünlü bir yanım var aynada görüyorum o kırıklığı sessizlik alışılmamış geliyor şimdi hatta ilk böyle bir ayrılık yaşanmasının şaşkınlığı daha baskın geliyor bile denebilir ama tüm bu olanlar içerimde bir sızı oluşmasına yol açmaya engel olmuyor .
Yinede fark ediyorsun ya üzerinde şimdi oralarda mutlu olduklarını bildiğin anladığın hissettiğin bi hava var sanki olağan yaşıyormuşsun gibi bir şeyler böylede normal karşılanıyormuş gibi geliyor işte Yolun yarısında ne değişir? - Özledim demenin zor olmaması mı ?

Beni benden sen seni senden ben

1 yorum:

crato dedi ki...

öylesine kanıksanmış bir hayatın diğer ucundan bakıp, yaşanan ayrılıkların insanın üzerinde oluşturduğu baskı ve bunun etkisiyle muhtaç olduklarını görmezden gelme mecburiyetinde idare etmeye gayret göstermek. en azından "ora"da kalan parçalarının zihinlerinde oluşabilecek bir takım sıkıntı yığınlarının
önüne geçme gayreti belki.

içeride oluşan şey, bir sızıdan çok akarsu çılgınlığında içi boş aklın duvarlarına çarpıp duruyorken, hissedilen şey olağan yaşamaktan çok yaşamı oluşuna bırakmakmış gibi geliyor, geriyor.

yolun yarısı diye adlandırılagelmiş noktaya henüz beş olmasından mıdır bilemiyorum ama özledim diyebilmek hiç bu kadar zor olmamıştı.