6 Ağustos 2008 Çarşamba

Yolun yarısında ne değişir ?


Anne karnında başlıyor ya mücadele çok eskilerde bilinmiyordu en azından bebek neler çekiyor aslında sanal aleme gözlerini açana dek ve ondan sonra başlayan, yolun yarısı denilen yerde anladığını fark ettiği yaşam denilen olguyu yazacak kadar…
Demek ki dediğin anda bile kendine dönüp yolun yarısı diyerek geçip gitme oluyorsun ve devam ediyorsun gözlerinin önünden film şeridi anlamlandırmasıyla geçen hayatında sadece sana renk katan siyah ve beyazın renk olmadığını da bilerek anımsıyorsun ne olduklarıyla ilgilenmeden huzur dolu bir gülümsemenin mimiklerine yansıttığı bir pırıltıyla. Bugünle dün arasından sıyrılıp vay be diyorum yaşanan onca şey bana göre ağzına kadar dopdolu bir yarımdayım, bir iyimserlik havasına bürünmüş halimi çok fazla beğenmeye başlıyorum, galiba olgunlaşma demek bu diyorum taa 18 yaşımda da olgunlaştım ben artık dediğimi de hatırlayarak işte anladığım şu ki yolun yarısı demek yeni baştan başlamak demek :) yeniden olmak gibi bir şey düşün işte….

Hiç yorum yok: